Ik ken de orde niet.
De vorm van het kruis is zoals een maltezerkruis, maar het hoeft niet perse ook een gelijknamige orde te zijn.
Er zijn zeer veel verschillende soorten kruizen, griekse kruizen(alle armen zijn even lang en rechthoekig), Latijns kruis (1 langere zijde, denk dus aan het kruis waar christus aan gekruisigd werd), saltirisch kruis (x vorm), etc. etc. zo zijn er wel minimaal 15 soorten kruizen te noemen.
Dit is een 8 puntig kruis met gekliefde armen, maar meer bekend onder de naam maltezerkruis, omdat de maltezer ridders dit kruis droegen en de maltezer orde dit symbool gebruikt.
Er zijn veel (ridder)orden die dit symbool gebruiken, denk bijv. aan de pour le merite.
Zelf heb ik de volgende ridderorde.
Genaamd de orde van de heilige Birgitta van Zweden, en is in de vorm van een maltezer kruis met onderaan een pierre a fois
ik durf niets te zeggen over de orde uit de advertentie, maar houd er dus rekening mee dat het niet perse de Maltezer orde is (maar kan net zo goed wel in die trant zijn). De Joahnniter/ St. Jan/ Maltezer orde zijn volgens mij in alle landen wit van kleur, maar dat weet ik niet zeker.